TMI - Tag

17:56

Hoje decidi fazer a TMI - Tag que basicamente consiste em eu responder a algumas perguntas.

As perguntas estão em inglês porque a tag é inglesa/americana, mas todas as respostas estarão em português.


1: What are you wearing?
Pijama

2: Ever been in love?
Sim, já estive e ainda estou.

3: Ever had a terrible breakup?

Não.

4: How tall are you?

Aproximadamente 1.68m.

5: How much do you weigh?

Perto de 50Kg.

6: Any tattoos?

Não.

7: Any piercings?

Não.

8: One True Pairing?

Eu e o meu namorado.

9: Favorite show?

Keeping Up with the Kardashians.

10: Favorite bands?

Maroon 5 e The Script.

11: Something you miss? 

Férias.

12: Favorite song?

Neste momento gosto da «Say Something» mas da versão do Chester See.

13: How old are you?

16.

14: Zodiac sign?

Carangueijo.

15: Quality you look for in a partner?

Sinceridade.

16: Favorite Quote?

« Watch your thoughts; they become words.
Watch your words; they become actions.

Watch your actions; they become habits.

Watch your habits; they become character.

Watch your character; it becomes your destiny.» - Lao-Tze

17: Favorite actor?
Jennifer Lawrence.

18: Favorite color?

Branco.

19: Loud music or soft?

Alta.

20: Where do you go when you’re sad?

Ouço música.

21: How long does it take you to shower?

10 minutos no máximo.

22: How long does it take you to get ready in the morning?

45 minutos incluindo o pequeno almoço.

23: Ever been in a physical fight?

Acho que não.

24: Turn on?

--------

25: Turn off?

-------
26: The reason I joined Blogger?
Senti que ao mostrar o que sou e o que gosto às pessoas me fazia feliz.

27: Fears?

Nenhum.

28: Last thing that made you cry?

Não me recordo.

29: Last time you said you loved someone?

Hoje ao meu namorado.

30: Meaning behind your Blog Name?

O nome «Dream With Me» foi escolhido apenas porque o sonho é algo que todos temos.

31: Last book you read?

Não costumo ler, mas na escola estamos a ler «Os Maias».

32: The book you’re currently reading?

«Os Maias».

33: Last show you watched?

Fama Show.

34: Last person you talked to?

Com o meu pai.

35: The relationship between you and the person you last texted?

Namorados.

36: Favorite food?

Neste momento os bifinhos de frango que a minha mãe faz com molho de natas e batatas fritas.

37: Place you want to visit?

Nova Iorque.

38: Last place you were?

Fora do país foi em Espanha.

39: Do you have a crush?

Não.

40: Last time you kissed someone?

Ontem ao meu namorado.

41: Last time you were insulted?

Não me lembro.

42: Favorite flavor of sweet?

Chocolate.

43: What instruments do you play??

Nenhum.

44: Favorite piece of jewelery?

Brincos.

45: Last sport you played?

Futsal na minha aula de educação física mas o meu último desporto que pratiquei foi andebol.

46: Last song you sang?

«I Wont Let You Go» - James Morisson.

47: Favorite chat up line?

Não tenho.

48: Have you ever used it?

-------

49: Last time you hung out with anyone?

Esta semana.

50: Who should answer these questions next?

Todos aqueles que têm um blog ou um canal no youtube.

You Might Also Like

0 comentários