It's Oficially Award Season: Leonardo DiCaprio Look

08:00

Olá meninas!! A convite da marca da marca Tommy John, uma marca de roupa interior de homem, trago-vos um post com o look que eu escolheria para o ator Leonardo DiCaprio, caso fosse a sua stylist. Eu optei por um look simples que penso que irá agradar à maioria das pessoas, e também porque é um look que seguramente ficará muito bem na passadeira vermelha. Decidi optar por um smoking, laço, camisa e sapatos da marca Dsquared2 (eu adoro os smokings de lá), um relógio da Mont Blanc e umas meias e boxers da marca de que vos falei anteriormente a Tommy John. Penso que este look é perfeito para o Leonardo DiCaprio que este ano tem grandes possibilidades de vencer o Oscar de melhor ator principal (espero que ganhe).


Hi guys!! I'm here today to show you the perfect Leonardo DiCaprio red carpet look... I'm doing this post in association with the men underwear brand Tommy John that offered me the chance to be a red carpet stylist for this post. I chose a very simple look that I think that will appeal to most of you guys. I'm certain that this outfit would look amazing in any red carpet, especially in the Oscars. But end with the talking and let's pass to the brands that I chose for this particular look. The tuxedo, shirt, bow tie and shoes are from Dsquared2 (I love their tuxedos), the watch is from Mont Blanc, and finnaly the underwear (boxers and socks) are from the brand that I made this colaboration, Tommy John. I really think that this look is fantastic for this year since the actor is in the running to win the Oscar for best main actor (I hope he wins :) )

Untitled #9


Contem-me nos comentários o que acharam deste look!! Eu adorei...

Tell me in the comments what did you think about this look!! I loved it...

You Might Also Like

0 comentários