“African Print Bathing Suit” Part II: Zaful Wishlist

20:56

Olá meninas!! Hoje venho partilhar convosco algumas peças que vi no site da Zaful e que adorei, no entanto, podem encontrar outros artigos giríssimo neste link African Print Bathing Suit. Optei por selecionar um fato de banho, um top, uns calções e três pares de brincos. Eu adorei completamente estes artigos e espero que vocês gostem tanto deles como eu!!

Hi girls!! Today I'm here to share my favourite products of Zaful website, however if you want to see other amazing stuff just click in this link African Print Bathing Suit. I chose a swimsuit, a top, 1 pair of shorts and 3 pairs of earrings. Eu completely loved this products and I hope you like it too.

1 - Embroidered Top (here)
2 - Multi Color Earrings (here)
3 - Pink Swimsuit (here)
4 - Pink Earrings (here)
5 - Bordeaux Shorts (here)
6 - Rhinestone Earrings (here)

Queres ser mais fancy neste Verão? Começa agora e descobre as novidades.

Código Surpresa: ZFEN

Want to be more fancy in this summer? Just do it! Discover the newest summer arrivals!

Surprise Code: ZFEN

Click on the image!!


Digam-me quais foram as vossas peças favoritas!! 

Tell me in the comments your favourite products!!

You Might Also Like

0 comentários